انواع کیف چرم

کیف پول چرم

این کیف پول ها دارای فضایی برای نگهداری اسکناس، کارت و عکس در اندازه کوچک هستند. نحوه باز و بسته شدن به صورت کتابی، دکمه و زیپی است و در انواع مختلف چرم وجود دارد.

کیف مجلسی زنانه چرمی

کیف های مجلسی برای پوشیدن با لباس مجلسی و لباس رسمی طراحی شده است. این مدل کیف ها دارای یک بند بلند قابل تنظیم جهت قرار گرفتن روی شانه و یک دسته کوچک هستند. دوخت این کیف ها تمیز و یکسان است و از یراق های باکیفیت در آن ها استفاده شده است. کیف های مجلسی تنوع زیادی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شوند.

کیف رو دوشی چرمی

این کیف ها بند بلندی دارند و می‌توان به صورت کراس بادی یا موازی با بدن از آن‌ها استفاده نمود. نحوه بسته شدن آن ها به صورت زیپی، مگنت و قفل است و به دلیل وزن سبکی که دارند، بهترین گزینه برای استفاده روزانه می باشند.

کیف های اداری چرم

این مدل کیف ها دارای دو دسته بسیار مقاوم جهت حمل کیف، و هم چنین یک عدد بند بلند دوشی قابل تنظیم و جدا شونده، جهت قرار دادن کیف بر روی دوش می باشند و برای محیط های کاری مناسب هستند. داخل این کیف ها دارای فضاهای جدا کننده برای قرار دادن کاغذ و وسایل شخصی می باشد.

کیف دستی چرمی

رایج‌ ترین مدل کیف است که برای استفاده‌ی روزمره، از آن استفاده می شود. کیف های دستی دارای جیب های داخلی و بیرونی و یک بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدنی از جنس چرم می باشند. نحوه بسته شدن آن ها به صورت های زیب، مگنت و بند است.

کوله پشتی چرم

بیشتر برای مدرسه و دانشگاه و حمل وسایلی مانند لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. دارای جیب های داخلی و بیرونی برای نگهداری جای کارت، خودکار و قلم هستند.

کیف کمری چرم

کیف های کمری برای نیاز مختلف کاری و با مواد چرمی اصل، زیبا و با دوام، برای افرادی که خورده وسایل زیادی را همراه دارند می تواند مورد استفاده باشند. این کیف ها دارای یک بند کمری قابل تنظیم می باشند که می تواند آن را به راحتی با سایز کمر تنظیم کرد.

کیف مدارک چرمی

این کیف ابعاد متوسطی دارد و به راحتی در دست جا شده و قابلیت حمل دارد. همچنین برای این کیف یک بند تعبیه شده که می‌توان از آن برای حمل دستی استفاده کرد.

کیف های ورزشی چرمی

این کیف ها بسیار جا دار بوده و روی آنها فضا هایی مانند جیب و درون آنها جدا کننده ای برای قرار دادن لوازم تعبیه شده است. این مدل کیف ها دارای یک بند برای حمل آن بر روی شانه و همچنین دو دسته می باشند.